Utkast #2

Eftersom det enda rum jag vill var i just nu är låst sitter jag istället så mjukt jag bara kan på en stol i ett annat rum och läser en bok. På senare tid har böcker blivit något viktigt.

Det enda jag har tuggat i mig har varit magasin och dagstidningar men nu börjar romaner, pocket och handböcker fylla min tid lite mer än vanligt och jag känner liksom ingen stress över det längre.

Birro säger att man måste skriva och skriva igen och skriva mer och bara skriva sånt som inte är viktigt och skriva så som det låter och skriva bara skriva och skriva för att man vill.
Man behöver ingen punchline, ändamål eller vettig förklaring till det man just har fingrat ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0