En (k)ode till dig som loggar in på Bloglovin' och ser att "jzs" är uppdaterad och tar sig en tur förbi

Jag läser dig varje dag.
Jag är liksom stolt över dig.
Du känns som ett barn som utvecklas.
Även när du ligger stilla så går du framåt.

Att känna att detta är det man skapat.
I alla fall innehållet.

Att folk kommer fram och säger att de har listat ut de koder, hemligheter och barnsligheter som kladdas ner här i det virtuella anteckningsblocket gör mig rörd.
Att folk säger att de har haft högläsning, att folk undrar vad det betyder, att folk beundrar också.
Att man tänker på dig gör att man vill fortsätta få dig i rullning.

Folket är väl ni, antar jag.

Detta känns inte som en anteckning. Detta är en ode till er.

Ikväll kan jag nog inte ha varit mer tydlig, eller enformig (läs: enstörig).


Mer än hälften av min besökarstatistik är från mig själv...
Välkommen till den patetiska anteckningsbloggen.



[This aint a blog loving project.
I fuck a lot 'cause I'm screwed.
I screw a lot 'cause I'm fucked.]

Kommentarer
Postat av: Bloggredaktören Z

Jag vill att ni ska veta att den lille jäveln som finns här inom mig blir rörd för all uppmärksamhet det här virtuella anteckningsblocket får, vare sig den är negativ eller positiv.



Jag vill framföra min tacksamhet utan någon som helst uns av egoism eller för god självkänsla.



Fortsätt bara läs om ni känner att det ger er något!

Om det inte ger dig något är det bättre att spendera tid framför Oxie eller Wikipedia i några timmar. Det gör susen!

2011-01-20 @ 00:23:19
URL: http://jzs.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag har tre kategorier på min bloglovin. 1, 2 och 3. Din finns i nummer ett.

Sluta aldrig! :)

eller som herr hellström hade sagt

"Fortsätt när mörkret kommer och allt gör ont

Fortsätt som ett höstlöv i vårens första flod"



2011-01-21 @ 19:09:47
URL: http://hannasandslott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0