Det virtuella anteckningsblocket

Jag har sagt det förut, men du trodde mig inte.
Detta är ett virtuellt antecknigsblock.
Det vill jag kalla det, men antar attt inte är det.
Någon slags mening med att slänga upp några rader här lite då och då är det väl ändå.
Annars hade jag väl inte gjort det.

Varenda inlägg är olik det andra nu. Det är inte lika vackert längre.
Mer hest och min röst krackelerar.
Mer skevt och mina händer eskalerar.
I något som vi inte vet vad.

Hanna, detta är trots allt mitt virtuella anteckningsblock.

En anteckningsblogg, helt enkelt, utan någon som helst aning om vad som händer i nästa ordföljd...


Gör som Birro säger... Fortsätter skriva, ser vad som händer.

Kommentarer
Postat av: sofia

marcus birro är en jädra b-oy!

2011-01-12 @ 11:38:13
URL: http://sofiabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0