+18'C

Skulle egentligen bakat en kladdkaka nu, men jag avböjde.
Klockan var halv elva en söndagkväll och istället valde jag att redigera lite bilder på enkelt vis.
Magen kurrar, ögonen blundar, ryggen kutas. Jag har i alla fall fått sålt två skivor den här helgen, så nu kommer vi att finnas tillgängliga i Åmål, gav en skiva till en kille vilket betyder att vi kommer att finnas någonstans i Göteborgsområdet också. Spelade på en teater i Uddevalla vilket måste innebära att våra ljud, toner och läten nu sitter fast i väggarna och stolarna där och bara väntar på att bli utsläppta.
Rusade upp bilen på flera tusen varv med ettan och med det menas alltså att naturen nu är fylld med lite mer skit.
Kysste dina läppar, vilket måste innebära att du nu smakar kaffe, vitlök och Försvarets hudsalva?

Jag är nog rätt sugen på den där kladdkakan i alla fall...

I garaget; Slagverkaren och Gitarrmongot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0