Paraflaxer, paranteser, paragrafer, papegojor, paraguaner, palindromer, pas de bourreau...

Maten har blivit viktigare. Jag kan fortfarande inte laga.
Funderade på det förut när jag kom hem. Jag var hungrig.
Tänkte käka något enkelt. Hur blir det när jag flyttar hemifrån?
Jag kan säkert steka, panera, laga, såsa, rosta, fritera, koka, baka men jag tycker bara att det tar så lång tid.
Nu räcker inte mina superlativ till längre, inte för att jag använt några, men är man en kritiker så är det lag.

Jag bryr mig inte. Jag är en indian.
Jag är Röde Falken.
Han flyttas till Frankrike och blir förnäm.
Han kan slåss och tämja en mustang.

Han var mohawk.


Såv godt i nadten.
/Mr. Presentwriter.
Inget av detta borde publiceras. Det är olaglig skrift.
Använd detta mot mig i rätten. Kvala in mig på någon hejdundrande paragraf om tryckfrihet.





You're present. In tempus.
I'm perfect. Imperfekt.
You're superlative. I'm super lazy.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0