Humant fett i ditt smink.

Humana essentiella fettceller.
Jag skulle aldrig vilja sätta på mig det som foundation, mascara eller som eye-liner.
Tydligen tror folk det. Mördare vill lura i folk det.

Först mördas någon, sedan tas fettet och används i kosmetika. Och den roliga delen: det är "olagligt" också. Det är väl klart att det är? TTELA (för)bluffar varje dag.
Jag förstår inte. Att använda grisfett är äckligt och fel det med men mänskligt fett från en död snubbe är ännu mer etiskt fel enligt mig.

Detta är ingen diskussionsblogg. Jag tyckte bara detta var lite mystiskt. Diaboliska människor som gör makabra verk för att överleva. I torsdags blev fyra personer annhållna för att ha mördat 60 personer i Peru för fettets skull.
[Ska man ha fett drar man väl inte till Peru? Det är väl smartare att dra till USA där Donken har erövrat varje amerikans frihetstankar.]

Oj. Jag trodde det var natt.
Mina ögon blundar.


Lev väl. Nu kommer snart Mr. Adams hit och förgyller min söndag, ja jävlar! [<-- Sluta svär Strömberg!]
/Juljus. Mitt nya namn enligt dagens resultatlista.
serenader.som.smått.sminkar.sig.feta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0