[Re]gnig [re]sumé.

Idag har varit en regnig dag. Ändå så trampade jag cirka åtta kilometer för att träna, redan då blöt, tio km löpning, sedan cyklade jag hemma samma, regniga åtta kilometer. Kedjan hoppade endast två gånger idag.
Jag åt mat och tittade på World Trade Center. Obehagligt dålig film. Ser klart den imorgon.

Mot kvällen tog jag tåget till Göteborg, träffade Merino och sedan Manfred, sedan halva Coffeebreakers, Linnéa och Clara. Och sedan alla andra. Timbuktu lirade på Liseberg och detta tillfälle ska man icke missa. Jason (Diakité) var en kort men mycket stilig man; röd linneskjorta, snygga brallor, snygga läderskor av 30talstyp och en go hatt som toppen på utstyrseln. Musiken flödade också och vi diggade med!

Imorgon är det gitarrafton på SVT2 med start klockan tjugo noll noll, om jag inte minns fel.


Ta det lugnt i natt! Det regnar.

Er alldaglige bloggande nattpoet
/JZS.


(B)logga ut.




HÄR HAR HAN DOCK FEL UTSTYRSEL. MEN DEN ÄR INTE FUL.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jason och Damn! är härliga män. Grattis till sommarjobbet förresten, mycket fint!



Lev gott så ses vi när vi ses!

2009-06-13 @ 20:07:28
URL: http://gustafssonlinnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0