Vi var varandras värsta vänner - part two


Det här med lingvistik är nyckfullt. Det är också magiskt och mystiskt.
Det kan användas så.

Ju mer en dag lider (ju mer progressiv den blir helt enkelt) desto mer vill man se.
Idag har jag haft en progressiv lära. Oj, så sublimt det låter!


Vackert.
Å hysteriskt.


[Kebnekaise, jag kan inte se
Jag ropar "scheisse", du vet redan om det

Skuggan på mammas garderob
Framkallar opålitlig metafor
Kalla mig gärna "noob"
Eftersom jag egentligen borde räkna får

Tryckvågor genom tangenter jag sänder
Skolan och veckan har varit fylld av bränder


Vi var varandras värsta vänner
Men även de bästa av fränder.
]


Alitterera mera, etcetera...

/Mr. Clemens Tihn
, in perfect prime-time for crime. Sublime rhyme...







[ NOT 2 B ConTinUed. It's 2 L8 4 U. & we R not only in Lyon. OnLyonlyOnLyonlyonLyon.
--> Forever.
Future. Forbidden. Fortune. Furniture? ]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0