Vilselidelse och lidvistelse.

Goder afton, båd herde, fruga, fotbollspelare, städerska och alla ni andra!

Idag har bandet Punktering Förbjuden repat i sin replokal. Det gick bra för bandet Punktering Förbjuden. Bandet Punktering Förbjuden var nöjda med sitt rep i replokalen. Snart har bandet Punktering Förbjuden en spelnig på kaféet Café Mic i staden Vänersborg, tillsammans med bandet Kid Down, från staden Åmål. Alla människor som känner sig vilja gå på denna spelning, på kaféet Café Mic och se banden Punktering Förbjuden och Kid Down spela, är välkomna! Även ni som känner er manade, tvingade, sugna eller bara måste gå på den spelningen är välkomna!


Listan:
1. Glögg.
2. Pepp inför spelningar!
3. Mycket inveckling.


[shweeyz-eew-sauhber-shweeyz!]

Er kompanjon
Julius Z. Strömberg


Berättade jag, människan Julius, att spelningen med banden Punktering Förbjuden och Kid Down från (staden Åmål) spelar på kaféet Café Mic datumet den sjätte i tolfte tjugohundraåtta? Ni är alla välkomna! Klockan nitton noll noll är det insläpp på kaféet Café Mic.




[Låten jag hör. Påminner mig. Om dig.
Ganska bra tankar. När jag dig högt rankar.
Far mig åt huvudet. När jag henne vilselett.
Jag ser igen. Du inte, men...]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0