Det finns sådant som bör klaras upp...

Idag har jag haft piano/sång-lektion.
Idag har jag tagit det ganska lugnt.
Idag har jag umgåtts med vänner.
Idag har jag infört ett nytt sätt att hälsa på.
Idag har jag "sagt upp mig". Idag har jag haft dans/drama-lektion.
Idag har jag varit på Mic.
Idag har jag mått bra.

Listan:
1. Att bara ta det lugnt.
2. Att spela, lyssna och känna egen-komponerad musik inom sig.
3. Att känna att allt går förvånansvärt bra just nu. Dock finns det ting som bör korrigeras.


Sväjs i cyberspäjs!

Er tillförlit
Julius Z. Strömberg

[Jag hoppas vi ses snart igen. Det finns saker. Klaras upp. Ej disträ.]


Kommentarer
Postat av: ANONYM JEVEL

man borde må bra mer.

det är gött för själen! :)

2008-11-25 @ 21:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0