Day Off.

Idag har det varit en sådan där dag... Då man (nästan) bara tar det lugnt och känner det goda. Man använder uttryck som "landa" och "livskvalité". Det har inte jag känt av idag, men nästintill.
Men man får i alla fall lite skuldkänslor efteråt när man missat vad man skulle ha utfört.
Jag har alltså varit ledig idag. Inte gjort speciellt mycket. Tagit det lugnt i allmänhet, och chillat i synnerhet.

Men jag har även sprungit mitt andra löppass inom loppet av två veckor. Benen kändes förvånansvärt (halv)lätta.
Jag har även klippt frisyr av mitt hår.

Snart får vi gäster. Det blir gatt!

Listan:
1. Lediga dagar.
2. Filmen Control.
3. Lingongrova är ett gott bröd.


Svejsen i cyberspejsen!

Er guide genom (den osanna) verkligheten
Julius Z. Strömberg

[Förvånansvärt. Förargerligt. Förbaskande.
Förknippande. Förstörande. Försvårande.
Försvinnande. Förbjudet. Förlöjligad.
För svårt förklarande för en följetång.]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0