Tillbaka.

Efter två dagars uppehåll är jag och bloggen nu tillbaka!
På sista tiden har jag inte haft för mig så mycket. Jobbat klart, träffat Orre och Sebbe, tränat och chillat på degen.

Vi hörs senare när jag har något roligare att rapportera.
Hej svejs i cyberspace!

/jzs.

Listan: Vänersborgs mest kända profiler
1. Bäckis
2. Tjocke-Sven
3. Dan-på-stan
4. Rejsar'n
5. Gubben i fönstret
6. Lars-Goran
7. Idol-Johan
8. Frida
9. Arenan
10. Agnes

Denna lista kan tillökas och redigeras.

Era önskemål kan tas upp. Jag har redan fått några förslag. (Tack Evelina, men jag väntar nog lite med ditt förslag ännu ett tag... :)

Kommentarer
Postat av: Marcus Antonius

Du glömde Lars-Goran!

2008-07-13 @ 20:27:04
URL: http://visdomsord.webblogg.se/
Postat av: Evelina

Herman? :o

2008-07-17 @ 22:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0