Sol. Glas. Regn.

Igår blev det vinst på Öland i det varma vädret. Idag blev det glasbruk och glasblås i Småland. På kvällen blev det en regnig träning i Växjö.
Imorgon far jag hem till Slow City igen och då blir det Fallens Dagar och Kraftprovet till helgen. Någon som ska se Turbin i Trollhättans Folkets park på lördag (tror det var lördag...) med bland annat Kid Down, Division of Laura Lee och Skumdum?

Svejs i cyberspace!
/jzs.

Listan:
1. Glasblåsande glasblåsare som blåser glas.
2. "En helg med Elefant".
3. Hotellkolagodis. "Svart vinbär" är godast.

Mycket möjligt att jag lägger in lite bilder på bloggen om några dagar då jag får tillgänglighet till att överföra foton till datorn från kameror. Till des, njut av det skrivna.


Jag behöver inte mina glasögon. Jag ser ändå bara en sak, och för det behöver jag inte mina brillor.
Jag ser dig.

Kommentarer
Postat av: caroline :)

åhh, ska kolla när du springer kraftprovet :) fasen va skoj! jag ska iaf och kolla kid down och alla ! hoppas att vi ses där 8) ! LYCKA TILL !

2008-07-17 @ 19:41:09
URL: http://carolajna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0