Small Land, Island Land & Kingdom of Glass.

Idag reste jag söderut, mot Småland, Öland och "Glasriket". Imorgon ska jag tävla, Victorialoppet, det blir götta!

Vi hörs och ses!
Hej svejs i cyberspace!

/jzs.

Listan:
1. "Kalasbodens" sallader (taco/kyckling med currysås)
2. Ormvråk (buteo buteo)
3. E.M.D (jag gillar att pojkbanden är på återtåg!)


Det är som att vi är instängda i en dal. Bergen runtom formar en cirkel som stänger oss inne. Ändå finns det en hel värld där utanför som väntar på att bli upptäckt.

- Industrin ger föroreningar. Kolla bara på molnen över där.
- Det är föroreningar överallt. Vi ser det inte bara. Titta vid solnedgången. Luften över bergen och skogarna är förorenad. Det är vad jag tror.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0