Smokey Smell and I.

Igår var det röj. Väldigt gott.
Punktering Förbjuden hade en hejdundrande spelning på Café Mic.
Efteråt spelade Kid Down. Det var gött.

Tack allihopa som var där och hade det trevligt! Vi ses om en vecka, på Lusserocken!

Idag har jag sprungit långt. Tjugofyra kilometer. Sedan sov jag två och en halv timme mitt på dagen. Det var det bästa på länge! [Rep inställt.].

Nu ska jag antagligen göra min sångläxa eller se på film. Jag orkar ingetdera. Trötthet nalkas.

Intet mer intressanterande att berätta.


 
Halva Punktering Förbjuden (Ludvig + Julius + Publik = En riktig götta!)

Jag dissar "Svejs i cyberspace!" idag.
Lev väl i en onykter värld!

Julius ZETA Strömberg

Listan:
1. Gigvecka! (Mic, Sambakonsert, Lucia x3, Lusserocken - Mycket textinlärning!)
2. "Sova middag".
3. Division of Laura Lee - Violence is Timeless [2008]

    ["Burning flesh. Reading papers. Eating hash."]
    [DoLL - Caress/Hotnights (R)]





[Running in hell. Having a smokey smell.
Hearing me yell. Echoes in a bell.
Back in a lonely cell. Fallen in dreamt fell.
I'm going to tell. You're well.
That's me. In a nut shell.]


Kommentarer
Postat av: elin

Ni var bra i går (lördag). och jag är oerhört glad över att jag var hemma! (vad gör man inte för er?!)

och vi ses nog på lördag igen. lusserocken! som jag tror att den kommer bli minst lika bra som denna lördagen.



punktslut. stopppppp(med massa P:n).

ses snart !

2008-12-07 @ 22:45:22
URL: http://typelin.devote.se
Postat av: Andréa

Hej :) Ville bara säga http://makeupartisten.blogg.se

2008-12-07 @ 22:49:47
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0