Merry second-day-Christmas!

Mit förra inlägg var inte så aktuellt som ni kanske såg...? När jag skulle posta upp det på sidan strulade hela internetuppkoplingen för mig i tisdags så då blev det ingen blogg. Så jag la upp den nu istället, två dygn för sent.
En rolig grej var att jag laddade upp den klockan 13:37. Det är elit!

God fortsättning.
Jag hoppas ni käkat mycket julemat, druckit julemust, mottagit juleklappar och haft en riktigt härlig julestämning!
Jag har haft det mycket gott.

Vi läses!
 Nu ska jag installera mina nya klappar.

Er tjöter-box
Juleljus

Listan:
1. Jag vill ha ny dator, eller nytt RAM-minne, eller grafikkort, eller en spelkonsol, eller något...
2. Jag sover väldigt mycket. Ändå är jag trött!
3. Jag gillar alla mina mössor/kepsar/myssar/huvudbonader/hattar/etc. jag hittar i mitt hus.



[Nu var det slut.
Dags att logga ut.]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0