[goohd-yewl]

Goder juleafton!
Nu är det jul. Här i vårt hus. Och i vår värld!
Det är lajbans.

För någon timme sedan lärde jag mig att använda både ventrilo och Hamachi (nörd-varning?). Det är riktigt skoj att sitta och snacka med polare genom burken här framför mig. Det kanske inte är den mest effektiva eller vettiga konversationen, men den mest innehållsrika och roliga!

Nu ska jag väl slå dank och gå upp i ottan (läs: klockan tio) och gå på gudstjänst i vår stad klockan elva. Det blir mysig och trevligt att få säga god jul till mina vänner!

Sov gott och jag önskar eder alla en fröjderfuller jul!

Er snackande goja
Julius Z. Strömberg

Listan:
1. Ventrilo och Hamachi!
2. Inköpta juleklappar!
3. Julemat!







[LORD LAJBANS! LORD LAJBANS...?!]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0