Förstörda elddon i en radioaktiv zon i en uppäten melon...

En sådan dag. En gooooooooo dag.
Ensemble, lugna lektioner, träning, fixa topp till förstärkare.
Det är gatt det.

Det är det som hänt sedan sist.
Onsjöfronten intet nytt.
Det blir ett kort inlägg. Jag ska försöka bättra mig.
Nu ska jag repa igenom Punktering Förbjudens nya låt "Colours".

Ways in the cyberhaze!

Genom molnen och tillbaka
Julius Z. Strömberg

Listan:
1. Lånet av Jonathans topp! Göttan själv!
2. Kort hår är lättast att använda, bruka, applicera, duscha, skönast(?), kamma, tvätta, skölja, chilla...
3. "Låtsas"-bröd-med-ost.




[Nageltrång. Nagel som är lång.
Kroppen mår vrång. Tomt i min ballong.
Ingen mer medaljong. Till vinnaren,
som ensam stod "alone" i en salong.

Slut. Tjång!]

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Ska bli kul att höra er imorgon! Det var ett tag sen. Sen undrar jag vad "'låtsas'-bröd-med-ost" innebär, interskämt eller något annars allmänt jätteintressant? :) Ha det, xxx L.

2008-12-05 @ 18:40:52
URL: http://[email protected]
Postat av: Linnéa igen...

Kul att jag skrev min (tillochmed felstavade) mejladress istället för sajt. Rett ska va rett.

2008-12-05 @ 23:56:22
URL: http://gustafssonlinnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0