Back in blog.

Ursäkta för dåligt uppdaterande. Lusten, tiden och "styrkan" har inte infunnit sig de senaste dagarna.
Jag hoppas ni lever väl och vårdar era sinnen.

De senaste dagarna har varit hektiska.
Förra lördagen (6/12) spelade Punktering Förbjuden. Efter det steg jag upp tidigt dagen därpå för att springa långt.
Tisdag träning.
Onsdag sambakonsert, hela dagen.
Torsdag träning.
Fredag luciatåg x3, sedan rep, sova och chill i Vargön.
Lördag träning, spelning med Punktering Förbjuden igen.
Söndag tävling, upp tidigt.

Sömnen har fått stå tillbaka den här veckan.
Som sagt.
Igår spelade Punktering Förbjuden på Lusserocken. Enligt oss själva (och en del av publiken) var detta den bästa spelningen bandet gjort på de tre år de haft!
Det var ös. Kaninbandet var härliga. En bra dag.

Idag har jag sprungit Vinterserien i Ryda. Jag slutade åtta i seniorklassen. Vann totalt genom det krångliga (men logiska) poängsystemet, genom att jag förbättrade mig rejält sedan förra loppet.
Efter blev det traditionsenlig lussebulle och pepparkaka.

Imorgon sägs det vara prov i datakunskap och matteprov med ekvationer. Sedan sånguppspel.

Morsning i moshpiten!

Er okonstante kurir
Julius Z. Strömberg

Listan:
1. Extranummer tillsammans med Rabbit Bizarre och "Desire Kills".
2. Sömn underskattas.
3. Kristmerferie (=jullov).


Nu måste jag rusa till Walther Clouzette. Han slukar allt.
Vi läses! (Läs: Vi ses!)



[I kläder av plast. Lika döa' som sellkonserver'']

[Saknad ferie. Framgångsrik serie.
Många serenader. Hybris av spader.]

Kommentarer
Postat av: sofia

jag tycker om din blogg (:

2008-12-21 @ 01:35:40
URL: http://sofiabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0