Dags att (e-)deklarera

Drog på bio med Jacke. Hungary Games. Filmen om slaget om Ungern, som jag trodde.
Ville tro.
Springer och åker moped nu för tiden. Värmen är skön när det inte blir kallt om kvällarna. Då blåser vinden rakt igenom mina vindotäta jackor. Att åka moped är något man skäms över fortfarande.
När man var 15 var det coolt. När man var 16 17 18 19 var det inte alls.
Nu när man snart är 20 börjar det vända igen. Man får perspektiv som att det är miljövänligare än bil därav lite mer trendigt. Men ändå tycker jag det är genant när jag far förbi i min tajta hjälm och ihoptryckta glajjer där inuti.
Är väl stark i mig själv och tar ingen skit får jag hoppas.

Det finns så många vackra flickor ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0